Emma og en overraskelse
3 deltagere
Side 1 af 1
Emma og en overraskelse
Jeg fik nogle rigtig gode af vores dejlige Emma , som har fået den dejligste vinterpels nu. Jeg ville lige vise hende frem.
Udover det er der en lille overreskelse også nederes . Som vi ville vise jer, noget der varmer vores hjerte lige for tiden.
Først Emma .
Og så vores overraskelse ..
Her er vores dejlige isbjørn i fars arme. Fattede lige mit kamera da Robert kom gående med ham her til morgen.
Er det ikke bare dejligt at se det her ??
Og så ville han gerne ned igen. Men det var sådan en dejlig start på dagen. Og jeg ville lige dele den med jer..
Udover det er der en lille overreskelse også nederes . Som vi ville vise jer, noget der varmer vores hjerte lige for tiden.
Først Emma .
Og så vores overraskelse ..
Her er vores dejlige isbjørn i fars arme. Fattede lige mit kamera da Robert kom gående med ham her til morgen.
Er det ikke bare dejligt at se det her ??
Og så ville han gerne ned igen. Men det var sådan en dejlig start på dagen. Og jeg ville lige dele den med jer..
Sv: Emma og en overraskelse
skønne skønne billeder.
og ja hvad kan jeg sige. de nederste billeder er bare for skønne og kan godt forstå Robert ser så skide stolt ud. for det er da bare et kæmpe stort øjeblik :)
og ja hvad kan jeg sige. de nederste billeder er bare for skønne og kan godt forstå Robert ser så skide stolt ud. for det er da bare et kæmpe stort øjeblik :)
Sv: Emma og en overraskelse
Hold op en flot pels Emma har. Isbjørnen klæder Robert
Sølvsten- Antal indlæg : 2
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum