ilder på Viking
3 deltagere
Side 1 af 1
ilder på Viking
Jeg fik ikke taget så mange billeder af de forskellige ilder da jeg hyggede mig, så de fleste i denne tråd er taget af Petra.
Sv: ilder på Viking
Er den lille brune vampyr ilder en jeg kender??
Syndes godt nok Petra er god til at tage billeder . Da jeg havde mine børn med til udstilling sidst, der var det kagen (i en bod der var til salg) og præmier de havde tage billeder billeder af
Og så en masse ander rigtig useriøse billeder af alt muligt underligt.. Utrolige hyggelige minder jeg fik med hjem der
Syndes godt nok Petra er god til at tage billeder . Da jeg havde mine børn med til udstilling sidst, der var det kagen (i en bod der var til salg) og præmier de havde tage billeder billeder af
Og så en masse ander rigtig useriøse billeder af alt muligt underligt.. Utrolige hyggelige minder jeg fik med hjem der
Haha.. Det tror jeg også. For ikke at tale om hans hjerte. Han er virkelig en god dreng
næææ det er jo "fars dreng "
sikke nogle bisser han har på billede 4--- og er det også ham der bider træmmer på nr6?? puha ramses det må man da ikke
sikke nogle bisser han har på billede 4--- og er det også ham der bider træmmer på nr6?? puha ramses det må man da ikke
Lignende emner
» Præsentation af vores ilder tøser
» Mennesker på Viking
» Viking Ilderen 2010
» Præmie overrakkelsen på Viking
» Resultatsliste viking ildern 2010
» Mennesker på Viking
» Viking Ilderen 2010
» Præmie overrakkelsen på Viking
» Resultatsliste viking ildern 2010
Side 1 af 1
Forumtilladelser: