Efterårsferie med Aysiha
2 deltagere
Side 1 af 1
Efterårsferie med Aysiha
I må virkelig undskylde jeg ikke fik taget nogle ordenlige billede af vores lille efterås pleje barn. Men vi har virkelig haft så travlt. Så et kvater inden hendes madmor kom efter hende, fik jeg lige taget nogle få stykker af hende.. Det er desværre ikke mange, og de er mildt talt ikke den standart jeg helst ville havde haft hende i, men det var hvad det blev til
Her er Aysiha så
Sorry det ikke blev til flere i denne omgang. vi håber vi kan passe hende igen. Så skal jeg nok tage mig sammen
Her er Aysiha så
Sorry det ikke blev til flere i denne omgang. vi håber vi kan passe hende igen. Så skal jeg nok tage mig sammen
Sv: Efterårsferie med Aysiha
Ihhh søster du er bare SÅÅÅ smuk :D hold da helt op :D
Melpomené Møgkræ- Antal indlæg : 11
Sv: Efterårsferie med Aysiha
Ja, hun er blevet en smuk pige, din søster- helt sikker.
det overreskede mig dog hun stadig var så lille. Hun havde bare fået lidt mere vægt, men ellers var hun helt som jeg kan huske hende.
Udover det var hun virkelig livlig, og glad dagen lang. Det var næsten ikke til at få et billede af hende, for hun var konstant på opdagelser.
Og hun er virkelig savnet nu- Lille fix forstår ikke rigtig hvor hendes gode legekammerat er blevet af.
Hvad jeg så blev inviteret til.. dog er jeg ikke lige så livlig til hurtige lege- meget kedelig at lege med - dumme!!
det overreskede mig dog hun stadig var så lille. Hun havde bare fået lidt mere vægt, men ellers var hun helt som jeg kan huske hende.
Udover det var hun virkelig livlig, og glad dagen lang. Det var næsten ikke til at få et billede af hende, for hun var konstant på opdagelser.
Og hun er virkelig savnet nu- Lille fix forstår ikke rigtig hvor hendes gode legekammerat er blevet af.
Hvad jeg så blev inviteret til.. dog er jeg ikke lige så livlig til hurtige lege- meget kedelig at lege med - dumme!!
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum