Den Posetive Tråd
3 deltagere
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
Sv: Den Posetive Tråd
Fik solva´s computer op at køre idag, og nu er der under en uge til vi rejser til vikinge ildern :D
Nårh hvor er du sød Daisy.. Tusind tak.. :oops:
Jeg håber da også det bliver godt og vel modtaget af folk. Nu må vi se :D
Min posetive ting i dag- Jeg har bagt brød i dag, og det endte velllykket for engang skyld
Min posetive ting i dag- Jeg har bagt brød i dag, og det endte velllykket for engang skyld
og så har du ikke engang sendt mig et stykke :twisted:Dark Crystal Ferret skrev:Nårh hvor er du sød Daisy.. Tusind tak.. :oops:
hehe
Nej.. Men jeg må bage et til en god gang når i kommer..
Tror heller ikke Robotten vil dele (tsk tsk -dårlig opførelse)
Tror heller ikke Robotten vil dele (tsk tsk -dårlig opførelse)
solen er en smule fremme i dag. så mon man skulle gå en lille tur over på den store legeplads senere
Jamen det syntes jeg lyder som en god idé, regnede med at tage Anaya med ud idag, og få skudt nogle udendørs billeder af hende :Ddaisy skrev: solen er en smule fremme i dag. så mon man skulle gå en lille tur over på den store legeplads senere
må jeg så låne dine skihandsker :oops:Holmer skrev:Jamen det syntes jeg lyder som en god idé, regnede med at tage Anaya med ud idag, og få skudt nogle udendørs billeder af hende :Ddaisy skrev: solen er en smule fremme i dag. så mon man skulle gå en lille tur over på den store legeplads senere
for selvom solen kigger frem er det tisse koldt
vi kan godt bytte hænder ;)Holmer skrev:Det er dejligt vejr, ikke koldt :lol:
Jeg var bare så glad i går. For første gang nogensinde, så kom Pixel selv hend til mig, da jeg ville ha ham ud af buret. Han kravlede op til mig og så sad han længe der og kiggede rundt. Jeg ROSTE ham og var helt oppe på højeste strå resten af dagen. Han bed ikke en eneste gang, og jeg satte ham ned igen efter nogle minutter og så tonsede han rundt og legede tafat med Aysiha og Lille Fix.
Jeg er så solgt i den dreng. Når man får sådan en tillidsfuld akæring af en ilder der har været mishandlet, så kan man ikke andet end at være stolt.. Og det var jeg
Jeg er så solgt i den dreng. Når man får sådan en tillidsfuld akæring af en ilder der har været mishandlet, så kan man ikke andet end at være stolt.. Og det var jeg
Holmer skrev:Jamen det syntes jeg lyder som en god idé, regnede med at tage Anaya med ud idag, og få skudt nogle udendørs billeder af hende :Ddaisy skrev: solen er en smule fremme i dag. så mon man skulle gå en lille tur over på den store legeplads senere
Åh Ja, Billeder af Anaya. Hun er bare så smuk.. Glæder mig allerede til nye billeder af hende. :D
Åh jeg glæder mig til at høre alt om den killing. Endelig fik du din drømme killing
Kommer der ikke billeder ind af den her på forumet?? Jeg vil også savle :)
Kommer der ikke billeder ind af den her på forumet?? Jeg vil også savle :)
i dag kommer min skønne veninde, har ikke set hende i over en måned og da hun lige er flyttet til nykøbing er det jo ikke hverdagskost. men for søren jeg glæder mig :)
Vågnede op i morges og gik ned i stuen. Og så havde manden købt mine yndlings chokolade boller mens jeg sov, og virkelig hygget om mig ..
Blev bare så glad og overresket.
Blev bare så glad og overresket.
så er det i morgen steffen køre mod norge.
er ret spændt til på lørdag... hihi
er ret spændt til på lørdag... hihi
Så lykkes det endelig!!! Min store drøm om at få taget nogle profil billeder af min søsters søn. Han er 9 måneder gammel. så det var jeg ret spændt på hvordan det skulle ende.
Men heldigvis var han i super humør, så de blev bare så gode. 740 billeder i kassen på lidt over 2 timer, hvor af de 176 blev lige i øjet.
Men heldigvis var han i super humør, så de blev bare så gode. 740 billeder i kassen på lidt over 2 timer, hvor af de 176 blev lige i øjet.
I dag kommer manden min hjem, han er godt nok også savnet. både af mig og af ungerne
Weeeee!! Vi har fået det hus vi havde forelsket os i, fra den 1/11. Lille hus her i kalundborg lidt uden for byen, få huse fra hvor jeg havde min hest stående som barn. Rigtig hyggeligt sted!! Det er så fedt.
Vi regner med at kunne flytte ind i denne weekend. Lejeren gav os pris fald på husleje, og lov til at betale af på indskudet over et år. Bedre kan det næsten ikke blive
Jeg er bare så glad. Dyrene kan få et værelse og mine børn også. Det er så fedt!! Endelig Endelig Endelig.
Side 1 af 2 • 1, 2
Side 1 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum