Lorddoom gør vejen usikker igen
+2
daisy
Lorddoom
6 deltagere
Side 1 af 1
Lorddoom gør vejen usikker igen
Hey alle.. så er jeg frygteligt tilbage :D
Kort om mig.
Jeg hedder Robert Hass, og er 43 år lige nu (en halv måneds tid endnu ca)
Jeg er fra Kalundborg hvor jeg er opvokset og har levet, stort set hele mit liv - en enkelt svips tur hvor jeg boede i Kbh i et år.
Jeg er forlovet med Maria, som i jo kender. Udover det er jeg far til en søn på 19 og stedfar til Marias to piger.
Da jeg mødte Maria forelskede jeg mig i hendes dyr, og i dag har vi en hel flok dejlige pels totter.
Jeg har dog nogle af dem jeg kalder mine som er : Fnug og Shiva.
Jeg er uddannet IT-Tekniker og så har jeg 2 år af elektronik uddanelsen. Jeg er ved at starte et firma i Kalundborg med at reperationer af copmutere. Som er min helt store hobby.
Jeg kalder mig Lorddoom (som maria har lavet om til Lars dum :suspect: ) Og det hedder jeg stort set alle de steder hvor jeg er på nettet..
Jeg glæder mig til at være med her på forumet.
Kort om mig.
Jeg hedder Robert Hass, og er 43 år lige nu (en halv måneds tid endnu ca)
Jeg er fra Kalundborg hvor jeg er opvokset og har levet, stort set hele mit liv - en enkelt svips tur hvor jeg boede i Kbh i et år.
Jeg er forlovet med Maria, som i jo kender. Udover det er jeg far til en søn på 19 og stedfar til Marias to piger.
Da jeg mødte Maria forelskede jeg mig i hendes dyr, og i dag har vi en hel flok dejlige pels totter.
Jeg har dog nogle af dem jeg kalder mine som er : Fnug og Shiva.
Jeg er uddannet IT-Tekniker og så har jeg 2 år af elektronik uddanelsen. Jeg er ved at starte et firma i Kalundborg med at reperationer af copmutere. Som er min helt store hobby.
Jeg kalder mig Lorddoom (som maria har lavet om til Lars dum :suspect: ) Og det hedder jeg stort set alle de steder hvor jeg er på nettet..
Jeg glæder mig til at være med her på forumet.
Sv: Lorddoom gør vejen usikker igen
Hej Robert.