Lorddoom gør vejen usikker igen
+2
daisy
Lorddoom
6 deltagere
Side 1 af 1
Lorddoom gør vejen usikker igen
Hey alle.. så er jeg frygteligt tilbage :D
Kort om mig.
Jeg hedder Robert Hass, og er 43 år lige nu (en halv måneds tid endnu ca)
Jeg er fra Kalundborg hvor jeg er opvokset og har levet, stort set hele mit liv - en enkelt svips tur hvor jeg boede i Kbh i et år.
Jeg er forlovet med Maria, som i jo kender. Udover det er jeg far til en søn på 19 og stedfar til Marias to piger.
Da jeg mødte Maria forelskede jeg mig i hendes dyr, og i dag har vi en hel flok dejlige pels totter.
Jeg har dog nogle af dem jeg kalder mine som er : Fnug og Shiva.
Jeg er uddannet IT-Tekniker og så har jeg 2 år af elektronik uddanelsen. Jeg er ved at starte et firma i Kalundborg med at reperationer af copmutere. Som er min helt store hobby.
Jeg kalder mig Lorddoom (som maria har lavet om til Lars dum :suspect: ) Og det hedder jeg stort set alle de steder hvor jeg er på nettet..
Jeg glæder mig til at være med her på forumet.
Kort om mig.
Jeg hedder Robert Hass, og er 43 år lige nu (en halv måneds tid endnu ca)
Jeg er fra Kalundborg hvor jeg er opvokset og har levet, stort set hele mit liv - en enkelt svips tur hvor jeg boede i Kbh i et år.
Jeg er forlovet med Maria, som i jo kender. Udover det er jeg far til en søn på 19 og stedfar til Marias to piger.
Da jeg mødte Maria forelskede jeg mig i hendes dyr, og i dag har vi en hel flok dejlige pels totter.
Jeg har dog nogle af dem jeg kalder mine som er : Fnug og Shiva.
Jeg er uddannet IT-Tekniker og så har jeg 2 år af elektronik uddanelsen. Jeg er ved at starte et firma i Kalundborg med at reperationer af copmutere. Som er min helt store hobby.
Jeg kalder mig Lorddoom (som maria har lavet om til Lars dum :suspect: ) Og det hedder jeg stort set alle de steder hvor jeg er på nettet..
Jeg glæder mig til at være med her på forumet.
Sv: Lorddoom gør vejen usikker igen
Hej Robert.
Velkommen herind. det var da også på tiden du lettede måsen og kom herind... muhahaha
Velkommen herind. det var da også på tiden du lettede måsen og kom herind... muhahaha
Hej Lars....
Og velkommen.... Det kan da ikke være rigtigt a jeg var herinde før dig...
Og velkommen.... Det kan da ikke være rigtigt a jeg var herinde før dig...
hæh - Jeg er jo en gammel mand, jeg er ikke så hurtig mere Jeg nyder min middags morfar og mine spil på FB. Konen er ung- Siger "hey skat- meld dig lige ind her" Så skal man jo lige klappe hesten, og gøre de ting man er igang med færdig først :D
Ilderbanden: det var LORD- doom- Lord!!.. ikke lars 8) Hæhæ
Ilderbanden: det var LORD- doom- Lord!!.. ikke lars 8) Hæhæ
Husk på jeg er heller ikke helt ung Lars... øhhh Lort.... øhhh Lord... Lord... Lord.....
Nu tror jeg at jeg kan det... Vi glæder os til at se jer.. Robert ( se det kan jeg... )
Nu tror jeg at jeg kan det... Vi glæder os til at se jer.. Robert ( se det kan jeg... )
Harj Avlerfar....har du skiftet navn? jeg synes det er fint :D Lars Lort...det har da en vis klang Mys
Melpomené Møgkræ- Antal indlæg : 11
høhøh Melepomené.. Det er LORD!!
dumme kone- du får opvasken i dag som tak for det her hahaha
Lorddoom skrev:
Tror du det hjælper gamle?? I think not!!
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum