Præsentation af Teamet
3 deltagere
Ferret Magic :: Ferret Magic :: Feedback
Side 1 af 1
Præsentation af Teamet
Så kom der et nyt Team her på Ferret Magic, og jeg syndes det var ok vi lige gav en enkelt præsentation af os selv.
Som i sikkert ved hedder jeg Maria Dyhr og går under navnet Dark Crystal Ferret herinde..
Jeg er også stifter af dette forum, så derfor hver gang i ser den blå Admin tekst komme op på siden, så er det også mig :lol:
Resten af teamet må lige selv skrive om dem selv i denne tråd.
Som i sikkert ved hedder jeg Maria Dyhr og går under navnet Dark Crystal Ferret herinde..
Jeg er også stifter af dette forum, så derfor hver gang i ser den blå Admin tekst komme op på siden, så er det også mig :lol:
Resten af teamet må lige selv skrive om dem selv i denne tråd.
Sv: Præsentation af Teamet
Halløj kære ilderfolk.
Det er så mig der er en del af teamet her også.
Mit navn er Robert Hass- Og jeg kaldes Lorddoom herinde.
Jeg er 43 år gammel og har uddanelsen som IT Tekniker. Udover det har jeg opdrættet - Dark Crystal Ferret- sammen med Maria.
Jeg glæder mig til at være her.
Mit Job herinde, er at holde ro og orden samt at hygge lidt med jer alle sammen.
Selve de tekniske problemer med forumet, må skrive til Daisy, Dark Crystal Ferret eller Admin om. Det er ikke mig der står for det.
Håber på en god tid her, sammen med en masse glade ilder mennesker
Mvh Lorddoom
Det er så mig der er en del af teamet her også.
Mit navn er Robert Hass- Og jeg kaldes Lorddoom herinde.
Jeg er 43 år gammel og har uddanelsen som IT Tekniker. Udover det har jeg opdrættet - Dark Crystal Ferret- sammen med Maria.
Jeg glæder mig til at være her.
Mit Job herinde, er at holde ro og orden samt at hygge lidt med jer alle sammen.
Selve de tekniske problemer med forumet, må skrive til Daisy, Dark Crystal Ferret eller Admin om. Det er ikke mig der står for det.
Håber på en god tid her, sammen med en masse glade ilder mennesker
Mvh Lorddoom
Sv: Præsentation af Teamet
Ja jeg er så Daisy og er en del af staben herinde.
Der står mere om mig i præsentationen.
Jeg skal sammen med Maria og Robert holde lidt styr på jer herinde.
Er der noget i har problemer med, smileyer i mangler osv. så kontakt en af os og vi skynder os at få styr på det.
Der står mere om mig i præsentationen.
Jeg skal sammen med Maria og Robert holde lidt styr på jer herinde.
Er der noget i har problemer med, smileyer i mangler osv. så kontakt en af os og vi skynder os at få styr på det.
Ferret Magic :: Ferret Magic :: Feedback
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum