ilderbanden
5 deltagere
Side 1 af 1
ilderbanden
Hej alle sammen
Ilderbanden består af Lena, Peter og Petra Henningsen.
Vi har en hjemmeside der hedder
Vi vil forsøge at lave et lille opdræt, hvor vi gerne skulle få ilder i flere forskellige farver, bla. Albino (Pil), Chokolade (Dark Crystal Ferret Ramses Anubis & Frettchenkinders Minnie), Pastell (Happy Feet) og muligvis kan der løbe et par sorte og standarter til... :)
Vi har pt. 5 ilder og glæder os meget til næste og hvor vi vil forsøge at få hvalpe igen.
Vi vil afholde en udstilling, , sammen med Ann ( FerretParadi ) og Christel og Max ( Det Grå Guld.. )
Hvis i vil følge med i hvad der sker er i velkommen til at kigge på vores hjemmeside.
Ilderbanden består af Lena, Peter og Petra Henningsen.
Vi har en hjemmeside der hedder
Vi vil forsøge at lave et lille opdræt, hvor vi gerne skulle få ilder i flere forskellige farver, bla. Albino (Pil), Chokolade (Dark Crystal Ferret Ramses Anubis & Frettchenkinders Minnie), Pastell (Happy Feet) og muligvis kan der løbe et par sorte og standarter til... :)
Vi har pt. 5 ilder og glæder os meget til næste og hvor vi vil forsøge at få hvalpe igen.
Vi vil afholde en udstilling, , sammen med Ann ( FerretParadi ) og Christel og Max ( Det Grå Guld.. )
Hvis i vil følge med i hvad der sker er i velkommen til at kigge på vores hjemmeside.
ilderban- Gæst
Sv: ilderbanden
Hejsa alle sammen. Og velkommen til vores forum. Jeg håber i får det rigtig godt herinde. Vi er jo ikke så mange endnu. Men det håber jeg kommer.
Jeg glæder mig rigtig meget til at se en MASSE billeder af jeres ildere :king:
Jeg glæder mig rigtig meget til at se en MASSE billeder af jeres ildere :king:
Jamen velkommen herind..
Ja vi håber der kommer en masse mennesker og masse billeder :D
Ja vi håber der kommer en masse mennesker og masse billeder :D
Velkommen :D især til Brormand ;)
Melpomené Møgkræ- Antal indlæg : 11
Hør, så mine trætte gamle øjne du skrev sorte ildere kunne komme til jeres smukke flok?? :D
Hvor skønt, fik prinsessen (Petra) i huset overtalt mor og far til sorte dyr nu??
Vi glæder os da helt til at se om i få en sort skøndhed snart så
Hvor skønt, fik prinsessen (Petra) i huset overtalt mor og far til sorte dyr nu??
Vi glæder os da helt til at se om i få en sort skøndhed snart så
Hey ja.. En blå ilder.. Har set sorte med blåt sker i lys.
Jeg ønsker mig en lilla ilder.. det er min yndlings farve
Jeg ønsker mig en lilla ilder.. det er min yndlings farve
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum