Ferret Magic
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Næste trin - opdragelse

Go down

Næste trin - opdragelse Empty Næste trin - opdragelse

Indlæg  Dark Crystal Ferret Man Nov 08, 2010 10:10 pm

Nu er det efterhånden ved at være et par uger eller mere (helt uden at regne på det) hvor vi har kunnet holde og nusse med Pixel hver gang vi har taget ham op. Dog syndes han stadig vores tær er utroligt udmodståelige. Og vi skal nu begynde at opdrage på ham. Vi tænker det bliver nemmer nu han er tryk ved os. Så vi mener det er ved at være tid til den del af det.
Pixel har fundet ud af vi passede meget på når vi var sammen med ham, for ikke at skramme ham væk fra os. Og vi var en hel del mere blide når han bed os, da vi jo vidste det var fordi han havde et problem den vej.. Men det gør så bare at han er mega forkælet nu. Og ikke fatter særlig meget af et nej eller ah ah..
Vi vil ikke bruge nakkemetode på ham pt.. Men det kan måske blive nødvendigt.. Det ved vi ikke.

men tænkte på om der var noget forslag eller noget i kunne biddage med - vi kunne tage med i vores nye mål : gør pixel sød og rar ilder..

Vi ville jo meget gerne udstille med ham også, han er sådan en smuk dreng. Men pt, vil jeg ikke lade en dommer pille for meget ved ham. Godt nok kunne begge mine piger, som han ellers aldrig har set før, begge to tage ham ud af buret og lege med ham uden han bed dem. Men tænker hvis nogen åbner mund og tjækker tænder og pels mm. og den stress de kan blive udsat for ved en udstilling. Så tør jeg bare ikke håbe på det endnu. Vi vil så gerne komme dertil. Og jeg tror fuldt og fast på det også kan lykkes.

Så vi hepper lidt på vi kommer videre med det gerrnstar
Dark Crystal Ferret
Dark Crystal Ferret

Antal indlæg : 113
Points : 5155
Join date : 16/10/10
Age : 41
Geografisk sted : Kalundborg- Vestsjælland

http://www.darkcrystalferret.dk/

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum