Ferret Magic
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Dumme drenge!!

Go down

Dumme drenge!!  Empty Dumme drenge!!

Indlæg  Dark Crystal Ferret Lør Okt 23, 2010 3:36 am


Kære ilder dagbog. Big smile98

Nu er en uge ved at være ved vejs ende. Og hvilken en af dem.. –hømf- 🇳🇴

Mor og far har været ude næsten alle dagene, og kommet trætte hjem. Hvad vil sige vi kun kom ud efter de kom hjem, hvilket igen er FOR DÅRLIGT!! Dumme drenge!!  936110

Når, men her i dag kommer Micko så ned i kravlegården som mor og far satte op til os i går, og vil drille mig. Hader dumme drenge der vil drille, når jeg ligger og få min skønheds søvn.
Emily hopper self på det lige med det samme, det er jo typisk hende. Mig og Fnug ligger og rulle øjne af dem et øjeblik Rolling Eyes . Men pludselig kommer Micko til at vælte vores vand skål ud over det hele. Kluntet er han!! Og self udover min fine pels, der blev helt våd og ulækker. Sad

Mor tager mig op med det samme, og far finder et varmt håndklæde fra varmeskabet i vaskerummet, og så bliver jeg tørret med det. Uha det var rat.. Dumme drenge!!  326277

Men Micko vil bare slet ikke sige undskyld!! scratch Han siger at naturen måske mente det netop var nødvendigt med et bad.. Og det kan jeg bare slet ikke tilgive ham for.
Mor siger jeg er så smuk, og at jeg er en lille engel. Og så kommer den store basse, der ligger og tisser ned af sig selv i søvne når han drømmer, og siger sådan noget.

Så kom Emily dog til sidst og sagde noget til Micko. Hun er bare min bedste veninde!! Dumme drenge!!  326277

Det hele endte med at mor og far satte os ud på gulvet og så begyndte far at lege med os. Det var så hyggeligt. 👅

Nu er det ved at være sent.. Mor og far så en film igen.. Noget med nogle lange pinde med lys i, som nogle mænd (samme slags som far) stod og fægtede med dem. :suspect:
Det så da meget sjovt ud, men nøj hvor det larmer. Far skruer altid op når de er de film. Han er vist fan af det eller sådan noget.
Og igen fik jeg ikke ro til min skønheds søvn. :x

Heldigvis tog mor mig op nu, og nu ligger jeg og sover lidt på hendes skød. Dumme drenge!!  326277

Så det er rigtig hygge igen. Aysiha rejser hjem om 2 dage, og så ved jeg ikke hvornår jeg ser hende igen. Det er rigtig ærgerligt, for jeg holder så meget af at lege med hende.
Men det kan være hun kommer til noget mine forældre kalder et hvalpe træf , de vil lave engang hvert år.. Det håber jeg rigtig meget på. ferret1

Jeg vil smutte igen.. Så jeg kan få min yndlings katte hule, inden DUMME Micko snupper den..

Båt Båt fra Shiva
Dark Crystal Ferret
Dark Crystal Ferret

Antal indlæg : 113
Points : 5155
Join date : 16/10/10
Age : 41
Geografisk sted : Kalundborg- Vestsjælland

http://www.darkcrystalferret.dk/

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum