Ferret Magic
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvornår er nok nok??

3 deltagere

Go down

Hvornår er nok nok?? Empty Hvornår er nok nok??

Indlæg  Dark Crystal Ferret Søn Okt 17, 2010 2:38 pm



Nu er det snart 5 måneder siden at vores elskede dreng William forsvandt. Jeg har ikke haft en dag siden hvor jeg ikke har tænkt eller grædt over ham.

Vi har stort set gjort alt. Haft ham i avisen, sat annoncer ud i hele byen af to gange.
Vi har ledt så vi havde vabler over alt flere gange. Og lige meget hjælper det.

For nogle få uger siden, nok lidt over en måned når jeg tænker over det.. fortalte min svigermor hun havde en veninde der havde set en ilder på en contener (staves) nede i byen. Den stod og så på hende der.
Hun havde ikke turdet tage den. Men hver eneste gang der kommer en ny historie om en ilder der går rundt i byen, blomstre mit håb atter op.

For nogle måneder siden var det min mor, hvis veninde fra arbejdet, der fortalte der gik en brun ilder rundt i området hvor min gamle lejlighed lå.
Vi tonsede hele området rundt i flere uger, havde famille og venner med til at søge. Men intet resultat.

Jeg savner ham så inderligt meget. Men alligevel tænker jeg. Nu kommer frosten. Jeg har ikke fundet min baby endnu. Og hvornår skal man opgive?
Indvendigt tror jeg aldrig jeg vil kunne opgive. Men man skal vel også være realistisk..

Hvad syndes i? Hvor længe skal man blive ved med at håbe og sætte sedler ud og alt det der, før man skal opgive og stoppe eftersøgningen af sine dyr??

Håber på et svar, for det her tynger mit hjerte så meget, og for hver gang jeg høre en ny vejrudsigt i tv eller radioen, så dukker han op så snart de nævner natte frost.

Hvornår skal man sætte en døds annonce op om ham.. og skal man det?? Har en mindeside på min hjememside, men VIL bare ikke ha ham derind før jeg ved det er helt sikkert jeg ikke ser ham igen.. Ved bare ikke om den dag overhovdet kommer..

Håber nogle har nogle ideer til hvad man stiller op.

Dark Crystal Ferret
Dark Crystal Ferret

Antal indlæg : 113
Points : 5155
Join date : 16/10/10
Age : 41
Geografisk sted : Kalundborg- Vestsjælland

http://www.darkcrystalferret.dk/

Tilbage til toppen Go down

Hvornår er nok nok?? Empty Sv: Hvornår er nok nok??

Indlæg  daisy Søn Okt 17, 2010 3:05 pm

Jeg ved virkelige ikke hvad jeg ville gøre i dit sted. men på den anden side tror jeg at jeg altid vil ha et håb om at se ham igen så længe man ikke har fundet ham i live/død.
syntes godt man kan sætte ham op på en mindeside, men ikke på sådan en døds side, men en side over efterlyste dyr. hvor folk der kommer ind på jeres side kan se i mangler ham og forhåbenlig kan hjælpe lidt i eftersøgningen af ham.
daisy
daisy
Admin

Antal indlæg : 78
Points : 5057
Join date : 16/10/10
Age : 46
Geografisk sted : Fr.værk

http://www.olsen-gullfoss.dk

Tilbage til toppen Go down

Hvornår er nok nok?? Empty Sv: Hvornår er nok nok??

Indlæg  Lorddoom Søn Okt 24, 2010 11:49 am

Sad Sad
Jeg havde lige rigtig kommet ind på livet af ham da han stak af og jeg syndes virkelig vi har prøvet alt nu Crying or Very sad
Og på samme måde som Maria - så kan jeg heller ikke tænke på andet end hvad der er sket ham og om vi ser ham igen
men maria har også ret før eller siden må man vel stoppe med at søge og bare prøve at sluge smerten i hjertet
Lorddoom
Lorddoom
Admin

Antal indlæg : 18
Points : 4984
Join date : 17/10/10
Age : 57
Geografisk sted : Kalundborg

http://crystalferret.webs.com/

Tilbage til toppen Go down

Hvornår er nok nok?? Empty Sv: Hvornår er nok nok??

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum